Prva studentska marketing konferencija SSC “Branding Up“
Written by Ajla Heralic on 25/05/2017
Danas, 25.05.2017. godine i prostorijama Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici, a u organizaciji bivših i sadašnjih studenata Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici održana je prva „Branding up“ konferencija.
Važno je napomenuti kako su ovu konferenciju u potpunosti osmislili i realizirali studenti Ekonomskog fakulteta uz podršku dekana i nastavnika.
Prigodnim obraćanjem Konferenciju je otvorio doc.dr.sc. Alaudin Brkić, dekan Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici koji je ovom prilikom izrazio svoje zadovoljstvo učestvovanjem i pružanjem pomoći u realizaciji ove ideje, te izrazio nadu da će u budućnosti studenti moći prisustvovati ovakvim konferencijama.
Prisutnima se potom obratio doc.dr.sc. Dženan Kulović, prodekan za nastavu i studentska Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici koji je,osim što je izrazio svoje zadovoljstvo organiziranjem, iskazao nadu da će ova Konferencija studentima biti od koristi, te da će doprinijeti u razvoju njihovih vještina. Također je uputio čestitke studentima koji su uspjeli za kratko vrijeme da organiziraju ovakvu konferenciju.
Idejni tvorac održavanja i organiziranja Konferencije je bila Zerina Muco, koja se također obratila prisutnima ističući kako je ova Konferencija organizirana upravo zbog studenata koji u budućnosti treba da budu nosioci ove države u ekonomskom smislu. Na kraju niza uvodnih obraćanja prisutne je pozdravila i Irma Omerović, projekt menadžer.
Značajno i jako zanimljivo predavanje na današnjoj Konferenciji održao je prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek, marketinški stručnjak više od 40 godina i tvorac poznatih brendova Čokolino i Vegeta.
Prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek, svoju karijeru započeo je u marketingu kao student, a kasnije je s karijeru nastavio i korisna iskustva prenio u Podravku, a na današnjem predavanju sa studentima je podijelio zanimljive detalje saradnje sa firmom Ferrero.
Prisutni su danas imali priliku pratiti i predavanje Nine Bijedić Mujanović, direktorice marketinga AS grupacije, te predavanja Jasmina Pivića, Osnivača Area7 Entertainment, Kemala H. Balihodžića, CEO kompanije UpTrend Marketing Solutions i Nedžada Biberovića, marketnig menadžera u Akova grupaciji.